پیام علامه سیدعلی فضل الله به حجة الاسلام سید علاء هاشمی شاهرودی

در پی رحلت فقیه مجاهد حضرت آیت الله العظمی سید محمود هاشمی شاهرودی(ره) رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام جمهوری اسلامی ایران، علامه سیدعلی فضل الله با ارسال پیام تسلیتی به حجة الاسلام سید علاء هاشمی شاهرودی، رحلت آن عالم بزرگ را تسلیت گفتند. درپیام تسلیت ایشان چنین آمده است:

پیام تسلیت علامه سیدعلی فضل الله

به حجة الاسلام سید علاء هاشمی شاهرودی

به مناسبت رحلت حضرت آیت الله العظمی سید محمود هاشمی شاهرودی(ره)

 

درپی رحلت فقیه مجاهد حضرت آیت الله العظمی سید محمود هاشمی شاهرودی(ره) رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام جمهوری اسلامی ایران، علامه سیدعلی فضل الله با ارسال پیام تسلیتی به حجة الاسلام سید علاء هاشمی شاهرودی، رحلت آن عالم بزرگ را تسلیت گفتند. درپیام تسلیت ایشان چنین آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمة لایسدها شیء الی یوم القیامة

 

جناب حجة الاسلام سید علاء هاشمی شاهرودی و خانواده گرامی!

سلام علیکم و رحمة الله و برکاته

با اظهار تسلیم در برابر قضا و قدر الهی، خبر وفات والد گرامی‌تان حضرت آیت الله العظمی سید محمود هاشمی شاهرودی(ره) را دریافت داشتیم.

به خاطر این مصیبت بزرگ، فقدان عالمی بزرگ و پدری سرشار از عطوفت و مهربانی و به خاطر ثلمه ای که به اسلام و حوزه‌های علمیه وارد شده است، به شما و حوزه‌های علمیه جهان اسلام و همه وابستگان آن خانواده گرامی از صمیم قلب تسلیت عرض می‌نمایم. از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم که فقیدو پدر راحل ما را با رحمت واسعه خویش فرابگیرد، در بهشت گسترده مأوا دهد، با محمد(ص) و خاندان پاکش محشور فرماید و این خسارت بزرگ را برای ما جبران نماید و به شما صبر و اجر عظیم عنایت فرماید و شما را ذخیره‌ای برای اسلام و مسلمین قرار دهد. ‌إنه سمیع مجیب.

سید علی فضل الله

لبنان، بیروت

۱۸ ربیع الثانی ۱۴۴۰ هـ