دیدار هیئت بلندپایه ایرانی با علامه سید علی فضل الله

علامه سید علی فضل الله هیئت بلندپایه ایرانی به ریاست حجة الاسلام والمسلمین شیخ محمدحسن اختری دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت، را به حضور پذیرفت.

دیدار هیئت بلندپایه ایرانی با علامه سید علی فضل الله



علامه سید علی فضل الله هیئت بلندپایه ایرانی به ریاست حجة الاسلام والمسلمین شیخ محمدحسن اختری دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت، آیت الله شیخ محسن اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، حجة الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب و حجة الاسلام والمسلمین سید حسن تبریزی نماینده مجمع جهانی اهل بیت در لبنان را به حضور پذیرفت.

در این دیدار آخرین تحولات جهان اسلام مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بر ضرورت تلاش برای وحدت اسلامی و از بین بردن علل و زمینه‌های بروز تنش تأکید گردید.

در این دیدار حجة الاسلام والمسلمین شیخ محمدحسن اختری نقش مهم علامه مرجع سید محمد حسین فضل الله(ره) را در عرصه اسلامی و تلاش‌های ایشان در راه تقویت وحدت اسلامی و حمایت از مقاومت ستود و تأکید داشت که راه و روش ایشان توسط فرزند ایشان علامه سید علی فضل الله ادامه دارد. ایشان در این دیدار تأکید داشت که در آنچه به مصلحت اسلام و مسلمین است، ارتباط و همکاری با ایشان ادامه خواهد داشت.

دفتر رسانه‌ای علامه سید علی فضل الله

بیروت؛ 28 رجب 1437 هـ برابر با 4 می 2016 م