* زيرا اسلام همه گونه روابط جنسى غير طبيعى بين مرد و زن را اگر مبتنى بر عقد شرعى ازدواج نباشد، حرام كرده است. بنابراين روابط جنسى غير طبيعى بين مرد و مرد و زن و زن مردود است. حكمت اين امر آن است كه خداوند خواسته است تا زن و مرد روابط جنسى اشان را به همان شكل كه او در بدنشان تكوين نموده، برقرار كنند. زيرا اكتفاى مرد به مرد يا زن به زن، خلاف روال و حالت طبيعى اى است كه خدا آفريده است. بدن انسان متناسب با روابط جنسى غيرطبيعى از اين دست نيست. و چه بسا حكمت حرمت اين گونه روابط،زيانى است كه از اين راه به روابط طبيعى زناشويى مى رساند.
دستهبندی استفتاءات
با کلیک بر روی مثلثهای کوچک، به زیرگروهها دسترسی پیدا خواهید کرد
- تقلید
- سیر تاریخی مسئله تقلید
- شرایط تقلید
- تقليد از مرجع زنده
- تقليد از اعلم
- جواز بخشى كردن تقليد
- ويژگى هاى مرجع
- وظايف مكلف در برابر مرجع
- مخالفت مشهورين و عناوين ثانوي
- تفسير داده هاى فقهى
- منابع استنباط
- آسانى هاى شرعى
- سن بلوغ
- معنای تقلید
- اجتهاد و مجتهد
- تبعیض در تقلید
- عدول از مرجع
- پيامدهاي اختلاف در تقليد
- ولايت فقيه
- احکام احتياط
- طهارت
- خانواده
- هجرت
- مطبوعات
- بازار
- روابط
- پزشکی
- هنر
- مسائل جنسی
- ادبیات
- انتخابات
- ورزش
- شعائر
- اعتقادات
- حج
- 1400 پرسش و پاسخ
- خمس، زکات و سایر حقوق شرعی
- معاملات
* پس چرا اسلام سحاق را حرام كرد، با آن كه منى اى در كار نيست؟
مسائل جنسی